איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

שיוך תהליך ללקוח ומעקב התקדמות הלקוח בתהליך

מודול התהליכים בתוכנת איילה מאפשר לנו לעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח במספר תהליכים במקביל.

עמוד זה מסביר כיצד ניתן לשייך לקוח לתהליך וכיצד לעדכן את התקדמות הטיפול בו

שיוך לקוח לתהליך

בעמוד הלקוח, בטור הימני, יש את איזור התהליכים

לחיצה על כפתור הפלוס תפתח טופס כדוגמת:

טופס שיוך תהליך חדש ללקוח

בטופס זה נבחר את התהליך שאנו רוצים לשייך אל הלקוח, ואת השלב בו אנו נמצאים בתהליך זה.

הערה: רשימת התהליכים האפשריים לבחירה הם רק התהליכים שאינם משויכים כבר ללקוח זה (כלומר לא ניתן לשייך את אותו תהליך פעמיים לאותו לקוח

 

לאחר שבחרנו את התהליך ואת השלב, נלחץ על כפתור הוסף, ואז התהליך יהיה משויך ללקוח ונראה בתיק הלקוח משהו כדוגמת:

הצגת תהליך בעמוד הלקוח בתוכנת איילה

 

עדכון התקדמות בתהליך

בעמוד הלקוח, באיזור התהליכים, עבור התהליך הרצוי, נפתח את אפשרות השלב של התהליך, ונבחר את השלב החדש

שינוי שלב טיפול בלקוח במודול התהליכים בתוכנת איילה

לאחר השינוי נראה את השלב החדש תחת התהליך

צפייה בהיסטוריית התהליך

בעמוד הלקוח, ליד שם התהליך יש חץ

לחיצה על החץ, תציג את כל הסטוריית השלבים של הלקוח בתהליך, כל שלב ומועד התחלתו

צפייה בהסטוריית הטיפול בלקוח במסגרת תהליך

כך ניתן בקלות לראות את הסטוריית ההתקדמות של הלקוח בכל תהליך ותהליך

 

 

 

למאמר הקודם<< למאמר הבא >>

 

--