איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

עמוד אישי ללקוח

אחת הדרכים להגדיל את שביעות הרצון של לקוח קיים מהעבודה עמנו, שביעות רצון שתוביל לעסקאות נוספות עם לקוח זה ועם מכריו, היא לתת יותר ללקוח. יותר ממה שהוא ציפה לקבל.

תוכנת איילה נותנת לנו מספר כלים לשם כך, ואחד מהם הוא העמוד האישי.

העמוד האישי ללקוח יוצר ערוץ תקשורת דו כיווני יעיל במיוחד עם הלקוח שלנו.

בעזרת העמוד האישי אנחנו יכולים בקלות לעדכן את הלקוח בהתקדמות הטיפול בו, לקבל ממנו עדכונים ומידע על מטלות שאנו מבצעים, וכן לאפשר לו ערוץ נוסף של פנייה אלינו ושל העברת מידע (קבצים) ישירות אל מערכת הניהול שלו, כך שהטיפול הופך יעיל יותר ומהיר יותר.

סדרת הקישורים הבאה מרחיבה על יכולות אלה של העמוד האישי

יצירת עמוד אישי ללקוח
איך יוצרים עמוד אישי ללקוח או ספק בתוכנת איילה
מידע ללקוח בעמוד האישי
העמוד האישי הינו ערוץ יעיל להעברת מידע אל הלקוח. עמוד זה מסביר קצת יותר על המידע שניתן להעביר אל הלקוח בעזרת העמוד האישי
פניית לקוח מהעמוד האישי
ללקוחות שלנו יש יכולת לפנות אלינו בצורה יעילה יותר מלקוח מזדמן - בעזרת העמוד האישי
קבצים מהלקוח בעמוד האישי
העמוד האישי של הלקוח יכול לשמש גם כלי לקבלת מידע וקבצים מהלקוח, בצורה יעילה במיוחד