איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

שליחת הודעות סמס מתוכנת איילה

תוכנת איילה מאפשרת לנו לשמור על מערכת היחסים עם הלקוחות תוך שימוש באמצעי תקשורת נוסף-

שליחת מיסרון לטלפון הנייד של הלקוח.

היתרונות:

  • מקלידים את ההודעה בנוחות של מקלדת המחשב האישי
  • מספר הטלפון של הלקוח נטען אוטומטית מהתוכנה
  • אפשרות פילוח קלה של קבוצת לקוחות ושליחה אל הלקוחות הללו בו זמנית
  • שליחה גם אל אנשי הקשר של הלקוח (אפשר גם שלא)
  • תוכן ההודעה נשמר בעמוד הלקוח, ולא בטלפון
  • אם הלקוח בעל הרשאה, ההודעה זמינה לו גם מהמחשב האישי, בתוך העמוד האישי שלו
  • ההודעה מצטרפת לסך כל המידע של הטיפול בלקוח, וכך בעתיד קל לדעת מה המידע שהועבר אל הלקוח גם במיילים וגם בסמסים, בצורה פשוטה ונוחה

שימושים אפשריים בשליחת מסרון:

  • להודיע ללקוח שפעילות מסוימת בעניינו, הסתיימה (למשל המחשב מתוקן)
  • לתזכר לקוח/עובד על פעילות שצפויה להתרחש מחר
  • להודיע על שינוי בלוח זמנים עבור לקוחות מסוימים. יחידים או קבוצה. למשל: משתתפי סדנא (כל המשתתפים שייכים לקטגוריה של הסדנה, ושולחים את ההודעה לכל הקטגוריה)
  • הודעות יום הולדת שמח ואיחולי חג שמח ללקוחות בהווה ובעבר
  • הודעות על מבצעים חדשים בעסק, עם אפשרות של הפניה אל האתר למידע נוסף

בחירת הנמענים להודעה

 שליחת מסרון ללקוח מסוים – מתוך עמוד הלקוח

בלשונית כללי, יש כפתור של שלח סמס. לחיצה עליו תוסיף את הלקוח לרשימת מקבלי ההודעה

בלשונית תיעודים, ליד כפתור הוספת תיעוד יש כפתור של שלח סמס

 

 שליחת מסרון לכל הלקוחות השייכים לקטגוריה מסוימת

בעמוד רשימת לקוחות, בטופס הסינון בוחרים את הקטגוריה הרצויה

בחלק העליון משמאל יש כפתור של כפתור שליחת הודעה לכל הרשימה

לחיצה על כפתור זה תעביר אותנו אל עמוד שליחת סמס, כאשר כל חברי הקטגוריה יימצאו ברשימת הנמענים של ההודעה

 

 שליחת מסרון כל הלקוחות השייכים לסטטוס מסוים

ברשימת הלקוחות נסנן את כל הלקוחות השייכים לסטטוס הרצוי, ואז נשתמש בכפתור כפתור שליחת הודעה לכל הרשימה​ שנמצא בחלק העליון של העמוד

לחיצה על כפתור זה תעביר אותנו אל עמוד שליחת סמס, כאשר כל חברי הסטטוס ברשימת הנמענים של ההודעה

 

שליחת מסרון אל לקוחות נבחרים

ניתן לבחור לקוחות מתוך רשימת הלקוחות.

כמובן שניתן להשתמש בכל כלי הסינון הקיימים על מנת שיהיה קל יותר למצוא את הלקוחות הרצויים למשלוח ההודעה

בעמוד רשימת הלקוחות, מצד ימין של כל לקוח יש תיבת סימון כפתור בחירת לקוח לביצוע פעולות

נסמן את התיבה עבור לקוחות שנרצה לשלוח אליהם הודעה

בתחתית הרשימה יש כפתור כפתור הוספת לקוחות לרשימת נמעני סמס

לחיצה על כפתור זה תוסיף את הלקוחות הנבחרים, ואנשי הקשר שלהם, אל רשימת הנמענים של ההודעה.

ניתן להוסיף כך לקוחות ממוינים שונים, כיוון שכל הוספה לא מוחקת את רשימת הנמענים שהיתה כבר קודם.

 

שליחת מסרון ללקוחות מתוך תזכורות

גם בדוח התזכורות, ובתיבת התזכורות שבעמוד הבית, ניתן לסמן לקוחות ולהוסיף אותם לרשימת הנמענים.

כך ניתן בקלות לשלוח הודעה לכל הלקוחות שיש עבורם תזכורת מסוימת

 

שליחת מסרוני ברכה ליום ההולדת

בעמוד הבית מוצגים הלקוחות שיום הולדתם חל בשבוע הקרוב.

בדוח ימי ההולדת מוצגים כל הלקוחות שיום הולדתם חל בחודש מסוים

גם מעמוד הבית, וגם מדוח ימי ההולדת ניתן לבחור לקוחות אל רשימת הנמענים של הודעת סמס.

כך ניתן בקלות לשלוח הודעות יום הולדת שמח, או אפילו מבצע ליום ההולדת

 

 הסרת לקוחות מרשימת הנמענים

הוספה של לקוח לרשימת הנמענים כוללת גם את אנשי הקשר שלו ואת כל מספרי הטלפון הסלולרים שלו.

ייתכן ונרצה שלא לשלוח לחלק מרשימה זו, או אפילו שנרצה להסיר לקוח שהוספנו בטעות.

בעמוד שליחת הודעה, בחלק הימני יש את רשימת הנמענים

רשימת הנמענים למשלוח הודעת סמס מתוכנת איילה

ניתן  לסמן את הטלפונים שנרצה להסיר מהרשימה בתיבת הסימון שמימין לשם, ואז ללחוץ על כפתור "הסר מהרשימה" שמתחת לרשימת הנמענים.

הערה: אנשי הקשר של לקוח מופיעים מתחתיו ומוסטים קצת שמאלה, לשם זיהוי מהיר יותר כאנשי קשר

--