איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:
1. אדיבות 
לאדיבות ולכבוד יש משקל רב בקביעת חווית השירות עבור הלקוחות. 
כדאי להשתמש בסגנון החביב עליכם ולשמור עליו - מקצועי, פורמאלי, חביב, חברי או כל מה שמתאים לכם בתנאי שלא תהיו נוקשים מדי או רגשניים מדי.
 
2. זמינות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו להיות זמינים ונגישים גם בשעות לא רגילות...כדאי לשמור על איזון אבל עדיין לשמור על קשר שוטף עם הלקוחות - הלקוחות שלכם יעריכו את זה. כדאי שללקוחות יהיה את כתובת המייל שלכם, את מספר הטלפון שלכם, שידעו שאתם יכולים לעשות איתם שיחות סקייפ, להתכתב איתם בדף הפייסבוק ועוד. עוד דבר חשוב הוא - בשעות שאינכם יכולים או רוצים לענות - יש מענים אוטומטיים או מענה אנושי אחר. מערכות הדיוור מאפשרות גם משלוח אוט' של מסר או SMS לאחר התעניינות במוצר שלכם או רישום לסדנה כלשהיא וכדומה.
כמו כן - כדאי לענות למיילים במהירות. שאם לא כן...הלקוח יכול לפנות לספק אחר.
 
3. התחשבות
לא כל הלקוחות נעימים ונוחים לעבודה. לקוחות לא מרוצים - כדאי לשמוע וללמוד מהם וכדאי אף לפצות על עגמת נפש.
בדרך כלל אפשר לתקן את המצב ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים. ללקוחות חשוב שיהיו מוערכים ושיראו אותם.