איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

מה זה עסק אישי, ומה מיוחד בצרכים שלו

בישראל מחלקים את העסקים לפי המחזור שלהם. עסקים קטנים לפי הגדרות אלה, הינם גם עסקים עם מחזור של מליוני שח. ולכן, בבואי להגדיר את העסקים של אדם אחד-שניים, ההגדרה הרגילה של עסק קטן לא מתאימה כ"כ.

לכן החלטתי להגדיר עסקים כאלה – עסקים אישיים, שהרי הלקוח מגיע אל עסקים אלה כדי לקבל יחס אישי מבעל העסק.

 

לעסקים אישיים יש מספר מאפיינים ייחודיים:

כל פרסום הוא בסיס לשינוי – כיוון שהלקוח מדבר ישירות עם בעל העסק, הרי שכדי לזכות בלקוח ניתן לשנות כללים/מחירים ולתת ללקוח עסקה ייחודית לו. (כמובן שיש לזכור את ההצעות המיוחדות הללו).

זמינות מלאה – פעמים רבות ללקוח יש גם את הסלולרי האישי של בעל העסק. הלקוח מצפה לקבל זמינות גבוהה מאד, ולרוב גם יקבל אותה

שליטה מלאה בחומר – כיוון שמבחינת הלקוח יש גורם מטפל יחיד, הוא מצפה שבעל העסק יכיר ויזכור את כל מה שקרה במהלך הטיפול בו.

התעסקות במגוון תחומים – בעל העסק עוסק גם בגביית חובות, גם בשיווק העסק, גם בייצור בפועל, גם בניהול העסק ותכנון אסטרטגיות, גם במכירה ועוד.

מרבית נושאים אלה נדרשים והכרחיים לפעילות העסק, אולם אינם מהנים ואינם תחום העיסוק הרצוי עבור בעל העסק

מחסור בזמן – העיסוק במגוון נושאים רב, והזמינות הגבוהה הנדרשת, מובילים מהר מאד למצב של מחסור בזמן, ורבות בעל העסק האישי מרגיש שאין לו מספיק זמן כדי לבצע את כל מה שצריך כדי לקדם את העסק

 

לאור כל זאת ברור שהעסק האישי דורש אוטומציה ותוכנות שיעזרו לו, וברור גם כי תוכנות אלה צריכות להיות מותאמות לדרישות המיוחדות של עסקים אלה.

במאמרים הבאים ארחיב בנושא זה