איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

בפייסבוק יש דף שנקרא "ביקורות על פלאפל שלא קיים" (מומלץ)

היום הם פרסמו את הפוסט: פלאפל הברווזון

הפוסט מתאר את הלקוח הנכנס אל הפלאפל. בפלאפל זה, בעל העסק מקדיש את כל מרצו לאיכות המוצר 

"אין שקלים לשכלולים…" אומר הבעלים, צפניה שמר, כשהוא נשען על כיור שלא מחובר לכלום. "אבל את הכסף האמיתי, מטבעות הנשמה, אני משקיע בפלאפל."

התוצאה, אגב, היא חווית מוצר/שירות פגומה

"פלאפל 'הברווזון' הוא הדוכן המכוער ביותר בעיר. מי שלא יודע שמדובר בדוכן פלאפל, עלול לחשוב בטעות שמדובר בקרטון מקרר שמישהו זרק לתוכו שידת החתלה וטפט מהסבנטיז.

הלקוח לא מתעצל, ואומר לבעל העסק מה הוא חושב שנדרש כדי לשפר את העסק.

"לדעתי אתה צריך לקחת הלוואה ולעשות פה שיפוץ, כדי שיגיעו יותר אנשים." ... "תביא איש מקצוע, תעשה פה שיפוץ, ויהיה בסדר." אני אומר בבטחון.

גם בחיים האמיתיים, לעיתים יש לנו לקוחות שחשוב להם ושהם רוצים שהעסק שלנו יצמח. הם עושים את המאמץ ואומרים לנו מה הם חושבים שצריך לשנות ולשפר בעסק כדי שהוא יצמח.

אנו חייבים לזכור שהם אומרים את זה מנקודת המבט של הלקוח. זוהי נקודת מבט שאנו כבעלי העסק מתקשים לראות בעצמנו, ולכן כל כך חשוב לנו לקבל את המידע הזה מהם.

אני מביט באכזבה במקום המתפורר כעוגיית חמאה בידיו של חולה פרקינסון שקר לו, ומתחיל לאכול. "חשבתי שתעשה שיפוץ כללי, שיהיה פה יפה ונעים יותר. לא עשית פה כלום חוץ משלט מפואר."

לא חבל ?