איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

עסק אישי? כדאי לך ללמוד מטיילור סוויפט



טיילור סוויפט (taylor swift) היא זמרת ותופעה. בעידן בו תעשיית התקליטים גוססת, ומכירות התקליטים בשפל, היא מצליחה למכור יותר ממליון עותקים של התקליט שלה תוך שבוע (אלבומים של זמרים אחרים שיצאו בתקופה זו לא הגיעו לזה גם במשך שנה שלמה).

רבים מנסים להבין את התופעה הזו, במיוחד כדי להבין איך לשכפל את ההצלחה ואולי להציל את התעשייה הגוססת.

הכתבה בכלכליסט מתארת מספר דברים שהזמרת עושה אשר תומכים ומשרתים את ההצלחה המדהימה שלה:

  • היא איתרה מעריצים שלה (לקוחות נאמנים) והעניקה להם השמעה אישית ומוקדמת של האלבום, היכרות אישית איתה (אצלה בבית, עם עוגיות מעשה ידיה), שוחחה איתם והצטלמה איתם.
    כלומר היא, מיוזמתה, פנתה אליהם ונתנה להם יחס סופר אישי ולבבי, הרבה מעל ומעבר לציפיות שהיו להם
  • היא הופיעה עבור ילדים חולי סרטן אצלם בבית, הפתיעה מעריצה שלה במסיבת הרווקות שלה, ובכלל ידועה בחביבות, בחיבה ובסבלנות כלפי מעריצים שניגשים להצטלם אתה ולבקש ממנה חתימות
  • בעולם הוירטואלי, יש לה מליוני עוקבים בטוויטר ובאינסטגרם. 
    ​היא לא רק משתפת את המעריצים בחייה, אלא גם עושה לייקים וכותבת תגובות לעוקביה כאחרונת התיכוניסטיות המשועממות.

כפי שטיילור אומרת בכתבה, היא מנהלת מערכת יחסים עם המעריצים שלה "כמו של זוג נשוי". היא מעניקה להם יחס אישי וחם, פעמים רבות יחס של 1:1, ובתמורה מקבלת מהם נאמנות של זוג נשוי, והופכת להיות החברה הכי טובה שלהם.
ואם החברה הכי טובה שלכם היתה מוציאה אלבום, האם לא הייתם מוכנים לפרגן ולהוציא עליו כמה דולרים גם אם אופציית ההורדה הפיראטית קיימת במרחק הקשת מקלדת? 

 

וכך בעזרת קשר חברי קרוב, הפתעה לטובה, יחס אישי וחם, ומחשבה על מתן שירות אקסטרא ללקוחות שלה, היא זוכה בנאמנות אדירה של לקוחות שלה

 

ומה ניקח מכאן לעסק האישי:

תנו יחס אישי ללקוחות שלכם, הראו להם שאתם "חברים" שלהם, זוכרים מה עברתם יחד וזוכרים אותם, חישבו איך אתם יכולים לצ'פר ולעזור ללקוחות שלכם (ע"י פילוח מדויק של הלקוחות הרלבנטים) אפילו ואף בעיקר בנושאים שהם עצמם לא חשבו על זה.

וכך תזכו בלקוחות נאמנים ומרוצים

והנה לקינוח, עוד שיר של טיילור

 

--