איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

מה כדאי לעשות עם המלצות שהלקוחות שלנו אומרים בטלפון או שולחים לנו בכתב?

 

דבר ראשון - לתעד. בתוכנת איילה מומלץ לרשום אותן כמטלות ללא תאריך יעד.

 

השלב הבא הוא להחליט האם אנחנו באמת רוצים לעשות את השינוי, ואם כן - נכין תוכנית עבודה ליישום שינוי זה (כמובן שניתן להשתמש לשם כך בכלי המטלות שיש בתוכנת איילה)

 

ייתכן שנגיע למסקנה שהשינוי דורש השקעה גדולה מדי, ולכן אנו לא רוצים לעשות זאת. במקרה כזה אני ממליץ לא רק לשמור את התעוד, אלא לנסות למצוא דרך לברר עם לקוחות נוספים מה דעתם על הצעת שינוי זה. לעיתים נגלה שהשינוי המוצע ישדרג את העסק שלנו בעיני לקוחות רבים, כך שלמרות ההשקעה הגדולה הנדרשת, כדאי לבצע את השינוי.

 

הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות עם ההצעה, הוא לברר עם הלקוח בדיוק מה הכוונה, ומהי הנקודה העיקרית שהיא ליבו של השינוי הרצוי.

 

בהצלחה!

--