איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

אביטל זברגר - לוקחים אחריות

כשאתה מבטיח לחזור ללקוח ששאל שאלה הוא ביקש בקשה, תחזור אליו גם אם אין לך תשובה ביום שהבטחת. זו אמינות.

 


 

ליאור דגן - למידה בראייה אחרת

תהיה קשוב לכל שאלה של הלקוח, ואם אין לך תשובה - תתייעץ עם מי שאתה חושב שיכול לתת מענה, ותיידע את הלקוח על כך.

דבר נוסף

אני שולח דוחו"ת בכתב להורים על מה שאני עושה עם הילד, ועל ההתקדמות והמשמעות של כל דבר, גם אם ההורה נוכח בשיעור

 


 

שושי ירון - רפלקסולוגיה. עיסויים, עיסוי רפואי

כל טלפון שלא עניתי אישית, אני חוזרת לאדם גם אם אינני מכירה אותו..ועונה על שאלותיו

 


 

יעל אוספובט יועצת לניהול וקריירה

  • צריך להכיר באמת את הלקוח, להתמקד במה הוא אוהב, מה חשוב לו, מה הציפיות שלו מאיתנו, ואז לענות על כך
  • להכיר את ההסטוריה האישית של הלקוח, ולזכור אותה גם לשיחות והפגישות הבאות (ניתן להשתמש לשם כך גם ברישומים או בתוכנות כדוגמת תוכנת איילה)