איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

כל בעל עסק כבר יודע שקל יותר לשמור על לקוח קיים מאשר לרכוש אחד חדש

 

כיצד אפשר למנוע עזיבה של לקוחות?

לתת להם שירות מעולה, לזכור את כל המידע שכבר יש לנו לגביהם, ליזום פנייה אליהם במועדים שונים, ולהגדיל את שביעות רצונם. הסוד בהגדלת שביעות רצון הלקוח נעוץ בהתאמת השירות או המוצר לציפיות האמתיות ולצרכים של הלקוח.

איך ניתן להגדיל את נאמנות ושביעות רצון הלקוחות?

שירות לקוחות מעולה הוא תנאי הכרחי ונדרש ליצירת לקוח מרוצה, אך לא מספיק על מנת להפוך אותו להיות לקוח נאמן. לשם כך יש לשמור על קשר אישי עם הלקוח ולתת לו שירות WOW. תמריצים להמלצות, מבצעי חבר מביא חבר וכיו"ב, יעזרו גם כן ביצירת מחויבות ונאמנות של הלקוח אלינו

על פי מחקרים, שביעות רצון הלקוח משפיעה על:

  • בניית נאמנות
  • הרחבת סל המוצרים של הלקוח (רכישות נוספות מהספק)
  • מוכנות הלקוח לשלם מחיר גבוה יותר 

איך נחזק את הקשר של הלקוח אלינו, כך שגם יקנה מאיתנו עוד וגם ימליץ עלינו לחברים שלו?

רמת הקשר של לקוח אל העסק, במיוחד בעסקים קטנים, תלויה מאד בקשר הבינאישי ובהרגשה של יחס אישי שמקבל הלקוח. לכן יש חשיבות רבה:

  • לאמפתיה שיוצרים עם הלקוח
  • להענקת יחס אנושי ואישי 
  • לזמינות גבוהה
  • להפגנת אחריות

 

מערכת איילה מאפשרת את כל זאת ועוד:

  1. ניהול תיק מידע מפורט על כל לקוח
  2. נגישות למידע מכל מחשב (ענן)
  3. כתיבת תזכורות בתיק הלקוח וקבלתן למייל סמוך למועד הביצוע המיועד
  4. חסכון בזמן
  5. ממשק נוח ופשוט
  6. המידע מאובטח

 

מעכשיו, תמורת תשלום חודשי נמוך, וללא התחייבות, גם אתם יכולים להעניק שירות מעולה ללקוחות שלכם.

 

תוכנת איילה לניהול לקוחות חוסכת לכם זמן, ומשפרת את השירות ללקוח

להזמנות: 076-5454001 או במייל info@ayalla.co.il

 

ליצירת מנוי ניסיון, חינם, למשך חודש

נא למלא את הפרטים בטופס שמשמאל

 

 

 

וניתן לעקוב אחרינו ולהתעדכן בעמוד שלנו ב: ‪Google+‬‏

--