איילה - ניהול קשרי לקוחות (CRM)

הרשמה בחינם לתוכנה

*שם:


*מייל:


טלפון:


מה המספר בתמונה ?



כניסה לתוכנה
שם משתמש:
סיסמה:

פניית לקוח מהעמוד האישי

העמוד האישי מאפשר לנו לתת ללקוח שלנו יותר, גם יותר מאשר ללקוח מזדמן.

הרי כל מי שמתעניין בשירותנו יכול לפנות אלינו דרך האתר. אבל לקוח שלנו שיש לו עמוד אישי, יכול גם ליצור פנייה ישירות מהעמוד האישי.

פנייה זו גם מגיעה למייל, אבל גם יוצרת אוטומטית מטלה בתוך תוכנת הניהול של העסק שלנו, וכך הלקוח יודע שהיא לא הולכת לאיבוד.

כך העמוד האישי מסייע לנו לא רק לייעל את העבודה, אלא גם לתת יותר ללקוחות קיימים, ובכך להגביר את שביעות הרצון שלהם

הסרטון הבא מסביר זאת קצת יותר:

 

--