יצירת פגישה
בעמוד הלקוח, בטור הימני יש קוביה של פגישות. נלחץ על כפתור הפלוס האפור
נעבור אל מסך הוספת פגישה, המחולק למספר חלקים
פרטי הפגישה - נושא, מועד, מיקום, סטטוס ומשך הפגישה
המשתתפים בפגישה
ניתן לבחור את המשתתפים מבין - הלקוח, אנשי הקשר שלו, ואנשי הצוות המוגדרים בתוכנה
החלק הבא מאפשר לנו להודיע למשתתפים על קיום הפגישה
ניתן למלא את תוכן ההודעה, כולל הזנה אוטומטית של מידע מתוך פרטי הפגישה.
כמו כן, ניתן להוסיף להודעה קישור לאישור הגעה וקישור לביטול הגעה.
כך המשתתפים יכולים לאשר הגעה בקלות, וכן יכולים בכל שלב ללחוץ על קישור הביטול וכך להודיע שהם לא יהיו בפגישה.
החלק האחרון הוא הגדרת התזכורת
מסרון התזכורת נשלח אל כל המשתתפים בפגישה שלא הודיעו על אי-הגעה
התזכורות נשלחות רק אל פגישות בסטטוס "פעיל"
התזכורות נשלחות X ימים לפני מועד הפגישה (כפי שהוזן בחלק זה) ובשעה הנבחרת.
כך ניתן לכוון את התזכורת למועד קרוב ככל שרוצים אל הפגישה עצמה.
לחיצה על שמירה תיצור פגישה חדשה שתופיע גם בעמוד הלקוח, וגם ברשימת הפגישות